Proces spolupráce
Informace před objednávkou

1. Objednávka opravy
Po objednávce Vás kontaktujeme ohledně ceny opravy a termínu.
2. Objednání dílů
Někdy máme i díly skladem, proto můžeme opravit Vaše zařízení ještě v den objednávky.
3. Předání zařízení
Předem určený termín přinesete zařízení na prodejnu.
4. Oprava dokončena
Kontaktujeme Vás, když bude oprava dokončena a budete si moct pro zařízení přijít.
OBJEDNÁVKA OPRAVY
Výběr možnosti objednávky opravy
Máte-li naléhavý požadavek na opravu, neváhejte nás kontaktovat telefonicky. Rádi vám poskytneme rychlou a přesnou odpověď na vaše dotazy a požadavky.
Vyplněním formuláře nám můžete snadno a rychle poslat požadavek na opravu vašeho zařízení. Po odeslání formuláře vám co nejdříve odpovíme s nabídkou opravy a dalšími informacemi.